O nas

STRATEGIA

Zorientowana na efekty
Jako firma, nie tylko kreujemy komunikację marki realizując postawione cele, ale także wspieramy klientów w podejmowaniu kluczowych decyzji. Współpracę opieramy na partnerskim dialogu, który owocuje trafnymi decyzjami na linii klient-agencja. Dzięki temu nasze rozwiązania, z tak dużą precyzją, trafiają w sedno i dają efekty.

DOŚWIADCZENIE

Globalne relacje, lokalne efekty
Jako agencja z 15 letnim doświadczeniem rozumiemy, że wiele firm podchodzi do współpracy podobnie jak my. Dostarczamy zintegrowane strategie komunikacji w kanałach, które najlepiej wspierają realizację celów biznesowych naszych klientów. Jako jedyna polska agencja jesteśmy częścią istniejącej od ponad 70 lat sieci Worldcom. Dzielimy się wiedzą i wymieniamy doświadczeniami z najlepszymi agencjami w 49 krajach na świecie. Mamy dostęp do międzynarodowych ekspertów, mediów i influencerów.

SKUTECZNOŚĆ

Systematyczne efekty
Konsekwentnie realizujemy obraną strategię. Szybko reagujemy na zmiany i zauważamy potencjalne konteksty, w których umieszczenie klienta przyniesie ponadprogramowe efekty. Wyobraź sobie agencję, która systematycznie przychodzi do Ciebie z gotowymi pomysłami, zamiast czekać na odgórne plany.

Jesteśmy częścią rynku PR od ponad 15 lat. Wspominamy o tym nie dlatego, że ta liczba może zrobić wrażenie. W rzeczywistości, przez te wszystkie lata, pracowaliśmy zarówno z największymi markami, jak również wspólnie z branżą wypracowaliśmy standardy pracy na rynku. Jesteśmy współautorem dobrych praktyk branży PR i członkiem Związku Firm Public Relations. Nasza kadra menadżerska zasiadała w Zarządzie tej prestiżowej organizacji branżowej. Przeprowadzone przez nas kampanie i projekty komunikacyjne zdobyły wiele nagród, zarówno w Polsce jak i na arenie międzynarodowej. Statuetki z nagrodami branżowymi zdobią biura naszych klientów. W ciągu 15 lat historii naszej firmy wypracowaliśmy również stabilny i dojrzały zespół, który jest gwarancją jakości dla każdego klienta. Z naszego doświadczenia korzystają nie tylko klienci, ale także blisko 2000 profesjonalistów z 49 krajów w ramach międzynarodowej sieci Worldcom. Globalna współpraca z ekspertami i markami pozwoliła nam zdobyć głębokie zrozumienie rynków i braż,, dzięki czemu wiemy, jak skutecznie realizować cele postawione przez klientów. Z radością wspieramy zarówno międzynarodowe korporacje jak i rodzinne firmy, a także organizacje pozarządowe, które są gotowe do ogólnokrajowej ekspansji.