Projekt Superfotelik – Chroni na bank to wyjątkowa kampania wizerunkowa, która była odpowiedzią na kluczowe wartości Nest Bank. Działania pozwoliły na pozycjonowanie marki jako instytucji wspierającej potrzeby polskich rodzin.
Po raz pierwszy w tej branży powstała kampania komunikacyjna oparta na kluczowej wartości marki i była inspiracją do stworzenia produktu finansowego, a nie odwrotnie.
Cel: Wzrost rozpoznawalności marki, umocnienie pozycji banku na rynku oraz poszerzenie bazy klientów.
Realizacja:
Wyniki:
Już podczas konferencji media zaczęły publikować informacje o nowej kampanii i ofercie Nest Banku dla rodzin za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych (Bankier.pl, Puls Biznesu, Jastrzabpost). Dotychczas w mediach ogólnopolskich ukazały się 304 publikacje, m.in. w mediach informacyjnych (Dzień obry TVN, TVN Turbo, Polsat News, TVP, Polskie Radio Jedynka, Czwórka, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Polska The Times, Fakt, Onet.pl, Interia.pl), mediach lifestylowe’owych i parentingowych (M jak Mama, MamaDu, Claudia) oraz mediach regionalnych (DziennikLodzki.pl, DziennikBaltycki.pl, KurierLubelski.pl, GazetaWroclawska.pl).
Kampania, wraz z produktem finansowym banku, spotkała się z zainteresowaniem i pozytywnymi rekomendacjami polskiej blogosfery (Samcik.blox.pl, subiektywnieofinansach.pl, Szczesliva.pl).
Łączny zasięg kampanii osiągnęliśmy na poziomie 234 298 501 osób.