„Superfotelik – Chroni na bank”

Projekt Superfotelik – Chroni na bank to wyjątkowa kampania wizerunkowa, która była odpowiedzią na kluczowe wartości Nest Bank. Działania pozwoliły na pozycjonowanie marki jako instytucji wspierającej potrzeby polskich rodzin.

Po raz pierwszy w tej branży powstała kampania komunikacyjna oparta na kluczowej wartości marki i była inspiracją do stworzenia produktu finansowego, a nie odwrotnie.

Cel: Wzrost rozpoznawalności marki, umocnienie pozycji banku na rynku oraz poszerzenie bazy klientów.

Realizacja:

  • Wykorzystanie szerokiej gamy narzędzi i kanałów komunikacji, często unikalnych dla branży finansowej, zbudowało szeroki zasięg kampanii. Do udziału zaangażowani zostali ambasadorzy i partnerzy, którzy wnieśli wiedzę i osobiste doświadczenia.
  • W ramach kampanii współpracowaliśmy z głównym partnerem akcji, Pawłem Kurpiewskim – ekspertem ds. bezpieczeństwa i biomechaniki zderzeń, oraz Ambasadorami, rodzicami-celebrytami – Kasią Cichopek i Marcinem Hakielem.
  • Do działań włączyliśmy czołową blogerkę parentingową – pl. Zaangażowaliśmy celebrytów, którzy jako rodzice z dziećmi, wzięli udział w konferencji i dyskusji w mediach społecznościowych, m.in.: Justyna Tomańska i Mariusz Totoszko, Karolina Malinowska, Monika Mrozowska i Agnieszka Jastrzębska. Sponsorem merytorycznym kampanii był Przemysłowy Instytut Motoryzacji, a ekspertem z Komendy Głównej Policji zastępca komendanta Robert Opas, który na własne oczy obserwuje skutki niewłaściwej ochrony dzieci przed wypadkami samochodowymi.

Wyniki:

Już podczas konferencji media zaczęły publikować informacje o nowej kampanii i ofercie Nest Banku dla rodzin za pośrednictwem swoich kanałów społecznościowych (Bankier.pl, Puls Biznesu, Jastrzabpost). Dotychczas w mediach ogólnopolskich ukazały się 304 publikacje, m.in. w mediach informacyjnych (Dzień obry TVN, TVN Turbo, Polsat News, TVP, Polskie Radio Jedynka, Czwórka, Rzeczpospolita, Gazeta Wyborcza, Polska The Times, Fakt, Onet.pl, Interia.pl), mediach lifestylowe’owych i parentingowych (M jak Mama, MamaDu, Claudia) oraz mediach regionalnych (DziennikLodzki.pl, DziennikBaltycki.pl, KurierLubelski.pl, GazetaWroclawska.pl).

Kampania, wraz z produktem finansowym banku, spotkała się z zainteresowaniem i pozytywnymi rekomendacjami polskiej blogosfery (Samcik.blox.pl, subiektywnieofinansach.pl, Szczesliva.pl).

Łączny zasięg kampanii osiągnęliśmy na poziomie 234 298 501 osób.